نیمکت (بتنی،فایبر،سنگی،سنگ مصنوعی،سنگ و چوب)

معرفی نیمکت بتنی

 

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

کاربرد نیمکت بتنی چیست ؟

نیمکت های بتنی یکی از بهترین کالا های مورد استفاده در فضاهای عمومی هستند. همه ما بعد از مدت زمان طولانی پیاده روی ، دوچرخه سواری  و  انجام حرکت های ورزشی در فضای آزاد به مکانی برای نشستن و استراحت نیاز داریم شرکت لئو پارک با سابقه درخشان و چندین ساله خود در زمینه تولید انواع سازه و مبلمان های شهری ، نیمکت های بتنی را با جدیدترین فناوری های روز دنیا و ضمانت ویژه به مشتری های خود عرضه می کند.

 

نیمکت های بتنی چگونه ساخته می شوند؟

جنس نیمکت های بتنی نوعی ماده تقویت شده به نام بتن مسلح است. یعنی مخلوط آب و بتن درون قالب هایی که در آن میلگرد های مخصوصی تعبیه شده است ، قرار می گیرد تا مقاومت و دوام آن افزایش پیدا کند.

 

انواع نیمکت های بتنی

شرکت لئو پارک انواع متفاوت و بی نظیری از نیمکت های بتنی محکم و مقاوم را به متقاضیان ارائه داده است در این مطلب چند نیمکت بتنی پر کاربرد را نام می بریم تا بررسی کنیم

 

نیمکت های بتنی ساده  

نیمکت های بتنی ساده عمومی ترین و رایج ترین نیمکت های مورد استفاده هستند که هم از لحاظ قیمتی به صرفه هستند و هم به دلیل داشتن طرح ساده در بیش تر فضاهای جمعی قابل استفاده می باشند.

 

نیمکت های بتنی کلاسیک

نیمکت های کلاسیک تنوع طرح بالایی دارند و از لحاظ ظاهری با یک دیگر متفاوت هستند معمولا در فضاهای کار شده  متناسب با هر دکور از یکی از مدل های این نیمکت ها استفاده می شود.

 

نیمکت های بتنی نیم دایره ای

این نیمکت های بتنی معمولا شبیه به خمیده باز هستند و ظاهری زیبا و فانتزی به محیط می بخشند. از نیمکت های بتنی نیم دایره ای برای چینش در فضا های مخصوصی  استفاده می شود.

 

نیمکت های بتنی  پارکی

این نوع از نیمکت ها مناسب فضای سبز پارک ها هستند و مخصوص نشستن افراد در فضای پارکی ساخته شده اند. یکی از مورد نیاز ترین انواع نیمکت های بتنی ، نیمکت های پارکی هستند که معمولا در همه جا نیز به چشم می خورند.

 

مزایا استفاده از نیمکت های بتنی

نیمکت هابی بتنی شرکت لئو پارک به دلیل بافت نفوذ ناپذیر در برابر هر گونه عوامل محیطی مقاومت دارند. این نیمکت ها به گونه ای ساخته شده اند که از مواد شیمیایی و اسیدی تاثیر نمی گیرند. یعنی بر اثر تماس با چنین مواردی ظاهر و بافت خود را حفظ می کنند. نیمکت های بتنی با آب و شست و شو سازگار هستند. و می توان هر چند وقت یکبار آن ها را به راحتی شست و شو داد. عمر این نیمکت ها بالاست و سال های زیادی برای شما قابل استفاده خواهد بود. شما هرگز از هیچ خریداری نمی شنوید که نیمکت های بتنی بعد از گذشت یک یا دو سال خراب یا فرسوده شده باشند. معمولا نیمکت های بتنی وزن زیادی دارند و زمینه ی هر گونه سرقت و جابه جایی را برای دزدان غیر ممکن ساخته اند.

 

چرا خرید نیمکت بتنی یک انتخاب مناسب است ؟

نیمکت ها در جنس های متفاوتی از جمله :چدنی ، چوبی ، فایبر گلاس  و غیره … به بازار مصرف ارائه می گردد. اما همچنان مردم به سمت خرید نیمکت های بتنی می روند ؛ زیرا در سایر نیمکت ها امکان پوسیدگی ، خورده شدن توسط موجودات موذی ، زنگ زدگی و عدم مقاومت وجود دارد و هرگز یک انتخاب عمری و همیشگی نخواهد بود ؛ اما متریال نیمکت های پارکی شرکت لئو پارک یکی از بهترین بتن های مرغوب بازار است که بیش ترین دوام را در محیط آزاد ایجاد می کند.

 

خرید نیمکت بتنی

برای خرید نیمکت های بتنی نکات فراوانی را زیر نظر داشته باشید که در روند ساخت این نیمکت ها استاندارد هایی نظیر ، ارتفاع ، نحوه قرار گیری دسته ها ، نحوه قرار گیری پشتی صندلی به طوری که کمر در وضعیت مناسبی قرار بگیرد ، طول و عرض در خور و  موارد ایمنی مختلفی رعایت شده باشد.اگر موارد ایمنی و سلامت در ساخت نیمکت بتنی رعایت نشده باشد امکان آسیب به افراد وجود خواهد داشت.

 

اصول نصب نیمکت بتنی

خوشبختانه نصب چنین نیمکت هایی در هر گونه فضای شهری اعم از پارک ، موزه ، فضای سبز و پیاده رو بدون نیاز به هیچ گونه امکانات منحصر بفرد است نیمکت های بتنی شرکت لئو پارک در کوتاه ترین زمان ممکن به سادگی در هر فضایی نصب می شوند.و احتیاجی نیست تا در هنگام خرید دفترچه راهنما دریافت کنید شما کافیست تا مکان مناسب قرار گیری نیمکت بتنی را انتخاب کنید.

 

فروش نیمکت های بتنی لئو پارک به سراسر کشور

خوشبختانه امروزه ارتباطات به قدری گسترش یافته که امکان سفارش اینترنتی و دریافت در عرض چند روز برای تمامی استان های کشور وجود دارد.

شرکت لئو پارک انواع مبلمان شهری و نیمکت های بتنی را با قیمت مناسب و کیفیت درجه یک به سراسر استان های عزیز میهن مان ارسال می نماید.

نمایش بیشتر
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا


لوگوی واتساپ
سوالی دارید؟ با کارشناسان ما تماس بگیرید: 09121640629

X
Call Now Button