نیمکت (بتنی،فایبر،سنگی،سنگ مصنوعی،سنگ و چوب)

نقش نیمکت بتنی در زیبا سازی مدرن شهری

از زمانی که ابر آپارتمان سازی ها گسترده در شهر ها آغاز شد و بافت شهری به سمت مدرن شدن رفت امکان دسترسی مردم به طبیعت و محیط های آزاد محدود شد به همین منظور ایجاد پارک ها و فضای سبز در نزدیکی منازل مسکونی شهروندان ، در دستور کار شهر سازان قرار گرفت تا  افراد میانسال ، کودکان ، نوجوانان و خانواده ها برای انجام فعالیت هایی نظیر: پیاده روی ، دوچرخه سواری ، استراحت و استفاده از لوازم ورزشی از چنین محیط هایی استفاده کنند.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

نیمکت بتنی

قطعا تا به امروز بارها و بارها به پارک ها و فضاهای سبز رفته اید و احتمالا نیمکت های مخصوصی را در حاشیه های مختلف چنین فضاهایی مشاهده کرده اید که در فاصله های مشخصی و با نظم و ترتیب قرار گرفته اند.

 

به کارگیری نیمکت بتنی در فضاهای سبز

بدون شک یکی از ایده های سازندگان برای قرار دادن نیمکت در پارک ها استفاده از نیمکت های بتنی است که متریال نفوذ ناپذیری دارند و از لحاظ دوام به قدری خوب عمل می کنند که تا سالیان سال برای شهروندان قابل استفاده خواهند بود. با نصب نیمکت های بتنی در هزینه های مربوط به تعمیرات و اصلاحات خود صرفه جویی کنید. متریال نیمکت های بتنی به دلیل استفاده از بتن کاملا ضد فرسایش می باشد و نیازی به بازبینی و اصلاح سالیانه ندارد.

 

چه محدودیت هایی در استفاده از نیمکت های بتنی وجود دارد ؟

نیمکت های بتنی به معنای واقعی همه چی تمام هستند. اما مواردی وجود دارد که باعث سازگار نبودن این نیمکت ها با محیط می شود.

مورد اول : نیمکت های بتنی به نرمی و راحتی سایر نیمکت ها نیستند. همه ما می دانیم بتن ماده ای سفت و محکم است پس مسلما نیمکتی که از این ماده تشکیل شده باشد به راحتی سایر نیمکت ها نخواهد بود. پس اگر شرط اصلی خرید شما نرمی و راحتی محصول است ؛ خرید نیمکت بتنی ایده مناسبی نخواهد بود.

  

مورد دوم : نیمکت های بتنی معمولا وزن بالایی دارند و سنگین هستند. جابه جایی این نیمکت ها حتی کار سارقان نیست!  به دلیل سختی حمل و نقل   دزد ها نیز به سراغ نیمکت های بتنی نمی روند که این از یک جهت مزیت و از جهت دیگری عیب محسوب می شود. مزیت آن به علت کمک به حفظ اموال عمومی ست و عیب آن به دلیل سختی ها مربوطه به جابه جایی است.

 

نیمکت های بتنی چگونه تولید می شوند ؟

نیمکت های بتنی از جنس بتن ، الیاف و شبکه های فلزی هستند به این معنی که بتن را درون قالب های مخصوصی که میلگرد های فلزی قرار دارد ؛ می ریزند تا این میلگرد ها به افزایش نیروی کششی و استحکام محصول کمک کنند.

 

دلایل نصب نیمکت های بتنی در پارک ها

نیمکت های بتنی به دلیل کیفیت بالا و عمر طولانی به وفور به کار برده می شوند. نیمکت های بتنی در برابر هر گونه شرایط جوی و آب و هوایی مقاومت دارند. از لحاظ هزینه خرید نیمکت های بتنی بسیار مناسب هستند. نیمکت های بتنی  نسبت به تماس با مواد شیمیایی و اسیدی حساس نیستند. وزن افراد سنگین یا تعداد نفرات بالا را به راحتی تحمل می کنند بدون این که ترک بردارند.

 

طرح نیمکت بتنی  

شرکت لئو پارک انواع مختلفی از نیمکت های بتنی را در طرح های پشتی دار ، کلاسیک ، بدون پشتی ، نیم دایره ای ، فانتزی ، ساده و پارکی تولید می کند و حتی امکان سفارش طرح دلخواه نیز با توجه به خواسته ی مشتری وجود دارد.

 

چگونه می توان نیمکت های بتنی را به نیمکت های راحت تری تبدیل کرد ؟

همان طور که ابتدا مقاله گفتیم نیمکت های بتنی به اندازه کافی برای نشستن راحت نیستند اما این مساله قابل حل است. شرکت لئو پارک با استفاده از روکش های مخصوصی از جنس  چوب ، فایبر گلاس و … بر روی بخش نیشیمن گاه سعی داشته تا راحتی را برای خریداران محترم ایجاد کند. ضمن این که ترکیب دو متریال برای ساخت  نیمکت، جذابیت و زیبایی ظاهری خاصی را ایجاد می کند.

 

ضخامت نیمکت بتنی چقدر است ؟

نیمکت های بتنی در ضخامت های متفاوتی ساخته می شوند اما نکته قابل تامل اینجاست که قطر این محصول همه کاره تا 35 میلی متر نیز کاهش می یابد بدون این که خواص آن تغییر کند.

  

قیمت نیمکت بتنی

نیمکت های بتنی در هر نوع و اندازه ای متناسب با نیاز و سلیقه مشتری تولید و عرضه می شود.قیمت نیمکت بتنی شرکت لئو پارک با توجه به فاکتور های متفاوتی که در روند ساخت آن به کار رفته ، تعیین می شود.

نمایش بیشتر
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا


لوگوی واتساپ
سوالی دارید؟ با کارشناسان ما تماس بگیرید: 09121640629

X
Call Now Button