المان های شهریگلدون بتنی و فایبر

پرکاربردترین تزئینات شهری گلدان های بتنی

در این مقاله تمامی نکات مربوط به یکی از پرکاربردترین تزئینات شهری یعنی گلدان های بتنی را با یک دیگر بررسی می نماییم. امروزه با یک نگاه اجمالی به سراسر فضا های شهری چیدمان چنین گلدان هایی را می بینیم که سالهاست به عنوان یک المان جای خود را در فضاهای مختلف باز کرده اند.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

 

به چه گلدانی بتنی گفته می شود ؟

برای ساخت این گلدان در ابتدا بتن را درون قالب مخصوصی می ریزند که درون قالب میلگرد هایی به منظور تقویت سازه نهایی قرار گرفته است. پس از شکل پذیری نهایی و خشک شدن کامل، گلدان های بتنی آماده رنگ پذیری و طراحی می شوند.

 

گلدان های بتنی از چه نظر ممتاز هستند ؟؟

گلدان های بتنی در رقابت با سایر گلدان ها همواره برنده و موفق عمل کرده اند. شاید تنها نقطه ضعف بزرگ این محصول وزن زیاد و عدم جابه جایی آسان آن باشد که خود یک مزیت نیز به شمار می رود اما از لحاظ کیفیت ، تنوع ، استاندارد بودن ، سازگار بودن و حتی قیمت کاملا مناسب است.

 

جنس و کیفیت ویژه

گلدان های بتنی بخاطر تشکیل شدن از مواد سخت و نفوذ ناپذیر همواره یک گلدان با دوام و خوب به حساب می آیند.

 

تنوع رنگ و طرح های به کار رفته

در مقایسه با سایر گلدان ها دیگر ، گلدان های بتنی طیف وسیع تری از رنگ ها و طرح ها را به خود اختصاص داده اند. خوشبختانه گستردگی این طیف به گونه ای ست که حتی برای محیط هایی با دیزاین های خاص  نیز می توان نمونه های متناسبی تهیه کرد.

 

قیمت مناسب و به صرفه

معمولا به دلیل داشتن قابلیت های گوناگون گلدان های بتنی از جمله : مقاومت بالا ، نفوذ ناپذیری ، محافظت از گیاه ، حفظ تعادل دما و فسادپذیری پایین هزینه ای که در برابر خرید گلدان های بتنی می پردازید ؛  واقعا ناچیز است.

  

کارایی بالا

خصوصیات مربوط به گلدان های بتنی باعث شده تا بیش ترین انعطاف و مقاومت را در مقایسه با نمونه های دیگر داشته باشند و کارایی آن ها افزایش پیدا کند، هیچ گونه شرایط محدود کننده ای برای خریداری و مصرف گلدان های بتنی وجود ندارد.

 

معمولا از گلدان های بتنی در چه مکان هایی استفاده می شود؟

گلدان های بتنی صرفا یکی از ملزومات زیباسازی شهری نیستند از این گلدان های زیبا حتی در آپارتمان ها ، ویلاهای شخصی و ادارات و سازمان ها نیز به منظور نگهداری و پرورش گیاهان استفاده می شود؛ که بیش تر در کنار پنجره ها ، راهرو ها ، حیاط ، فضای سبز ، پیاده رو ، درب سازمان ها و ادارات  و موزه ها به کار می رود. البته چیدمان گلدان های بتنی کاملا سلیقه ای و به انتخاب مشتری می باشد.

 

ابعاد گلدان های بتنی

گلدان های بتنی در هر ابعادی که شما انتظارش را داشته باشید ، تولید می شوند. از گلدان های بزرگ برای چیدمان پارک ها گرفته تا گلدان های بتنی کوچک برای تزیین پنجره های منازل ،  در واقع هیچ محدودیتی در روند تولید این گلدان ها وجود ندارد. شرکت لئو پارک با توجه به سفارش شما بهترین نمونه های گلدان های بتنی را تولید می نماید.

 

قیمت گلدان بتنی

قیمت گلدان های بتنی با توجه به متریال به کار رفته ، ابعاد  و طرح تعیین می شود و قیمت واحدی برای تمامی گلدان ها وجود ندارد. برای استعلام قیمت ها و خرید گلدان های بتنی از شرکت لئو پارک حتما با پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید.

 

خرید گلدان بتنی

برای خرید گلدان های بتنی حتما به سابقه ی شرکت توجه داشته باشید. اگر گلدان های بتنی دست ساز تهیه کنید احتمال شکستن و ترک خوردگی محصول وجود دارد.چون گلدان های دست ساز فرآیند مخصوص استحکام پذیری را طی نمی کنند و احتمال خراب شدن آن وجود دارد. شرکت لئو پارک با سابقه چندین ساله خود در زمینه تولید انواع گلدان های بتنی همواره پیشگام  این مسیر بوده است.

 

گلدان های بتنی در چه فضاهایی پر استفاده هستند ؟

استفاده از گلدان های بتنی صرفا محدود به یک فضا نمی شود و می توان در جاهای متفاوتی از این گلدان ها استفاده کرد منحصر بفرد بودن طرح این گلدان ها باعث شده تا بسیار پر کاربرد به شما روند و در  همه جا مورد استفاده قرار بگیرند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا


لوگوی واتساپ
سوالی دارید؟ با کارشناسان ما تماس بگیرید: 09121640629

X
Call Now Button