سازه های فلزیست ورزشی فلزی بزرگسالان و جانبازانمبلمان شهریمقالات

سازه های فلزی و پارکی

ست بدنسازی مناسب فضای باز

 

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

ست ورزشی پارکی

ست ورزشی پارکی یا ست بدنسازی پارکی یکی از مهم ترین ابزارهای ورزش همگانی است که مورد استقبال ویژه خانواده ها و استفاده کنندگان این تجهیزات پارکی قرار گرفته است . نداشتن اوقات فراغت ، پر تردد شدن خیابان ها و عوامل مختلفی سبب شده است که مردم کم تحرک شوند و این عدم تحرک می تواند موجب بسیاری از بیماری های جسمی و روحی شود که با توجه به آثار سوء فراوانی که دارد ، امروز به عنوان مهمترین معضل زندگی ماشینی شناخته می شود .استفاده از وسایل ورزشی پارکی یا همان ست ورزشی پارکی نه تنها به سلامت بدن کمک می کند بلکه در روحیه افراد جامعه اثرات مثبتی خواهد گذاشت و ورزش در انسان ها باعث جوان ماندن و سلامتی جسمی و روحی خواهد شد. گروه تولیدی فیدار گستر تولید کننده انواع وسایل ورزشی فلزی پارکی (لوازم ورزشی پارکی و فضای باز) در نظر دارد با تولید ست ورزشی پارکی استاندارد کمک شایانی به ترویج فرهنگ ورزشی مردم کشور و همچنین افزایش سلامتی جامعه شود. برای اطلاع از قیمت لوازم ورزشی پارکی با ما در ارتباط باشید

خرید ست ورزشی پارکی

ورزش، بخشی از زندگی سالم است . وجود فضاهای ورزشی در همه جای دنیا حق شهروندی محسوب می شود. در این راستا، در کشورما نیز امکاناتی مهیا شده تا شهروندان با کمترین هزینه، از ست ورزشی پارکی استفاده کنند. نصب لوازم ورزشی پارکی و فضای باز گامی موثر برای توسعه ورزش شهروندی بوده.  ورزش در پارک به نوعی هم فال است و هم تماشا! چرا که شما با حضور در فضای آزاد و طبیعت ضمن ورزش و سلامت جسم می‌توانید حال روحی بسیار بهتری هم پیدا کنید. به طور کلی، پیاده‌ روی، دویدن، اجرای حرکات کششی و قدرتی در پارک و استفاده از ست بدنسازی پارکی شرایطی را برای افزایش تحرک در فرد ایجاد می‌کنند. بنابراین با کمترین هزینه می‌توان به این فعالیت‌‌‌‌های بدنی پرداخت.

ویژگی های لوازم ورزشی پارکی و فضای باز

***کلیه دستگاه ها ایمن بوده و تمامي اصول ايمني به منظور جلوگیری از احتمال آسیب های وارده به استفاده کننده گان در آنها در نظر گرفته شده.

***کلیه دستگاه ها در مقابل شرایط متفاوت اقلیمی دارای استحکام و دوام لازم میباشد.

***مقاومت و استقامت دستگاه ها به شکلی میباشد که کمتر نیاز به تعمیر را داشته و در برابر فشارهای وارده بدلیل شدت استفاده کمترین خرابی را دارد.

***سطوح قبل از رنگ آمیزی سند بلاست شده و به کلیه قطعات رنگ پودری الکترواستاتیک اعمال شده.

***مجهز بودن تمامي محــلهاي پيچ و چفت و بست با درپوشهاي مناسب. (جهت جلوگيري از خوردگي و هرز شدن پيچها و اتصالات و زیبایی محصول).

***کلیه لوله­ ها از جنس 37-ST میباشد تا عملیات جوشکاری مناسب انجام شود.

***از بكار بردن تكه ‏لوله و وصله­كاري به­ دلیل تضعیف قطعه در محل متصل شده خودداری گردیده.

***کلیه بلبرینگ­ها و رولبرینگ­ها (نو و استفاده نشده) ساخت ایران و تولید تبریز و یا کشورهای­ ژاپن، آمریکا و یا اروپای غربی یا در حد آنها با تایید کارفرما میباشند.

***اتصالات،­­­آويزها وقلاب­هادر مقابل بازشدن خودبخود و يا وارد شدن باراضافي اتفاقي، ايمن ومطمئن میباشد.

***هيچكدام از قسمتها داراي لبه‌هاي تيز و برنده و يا زوائد نمی باشند.

***در محاسبات کلیه تجهیزات،  استفاده افراد با سنین بالاتر از دستگاه­های مورد نظر، لحاظ گردیده.

***صفحه اصلي(Base Plate) باضخامت مناسب (mm10) به پایه دستگاه متصل شده است و توسط كاور یا درپوش ریختگی پوشيده میشود.

***کلیه لوازم و قطعات جانبی مورد نیاز جهت نصب مجموعه های تندرستی (از قبیل: بولت، پیچ، بیس پلیت و شاخک های مربوطه فونداسیون، مهره، درپوش و … ) تحویل خریدار محترم میگردد.

***کلیه دستگاه ها در صورت درخواست خریدار محترم دارای پلاک فلزی مصورآموزش نحوه استفاده از دستگاه با نام و آرم سازمان یا ارگان خریدار و نام شرکت سازنده میباشند.

خرید مسگری پارکی

دستگاه مسگری پارکی وسیله ای ورزشی ساده را برای سوزاندن چربی‌های اضافه پهلو و کمر استفاده می‌کنند و یکی از حرکات عالی در شکل دادن و باریک کردن کمر است. اما همانند حرکات شکم انجام این حرکت هم به تنهایی نمی‌تواند آنقدر چربی سوزی بهمراه داشته باشد که سبب لاغری گردد. تمرین با این وسایل ورزشی پارکی بسیار آسان بوده و می توانید با قرار گرفتن بر روی آن، دسته را گرفته، کمر و بالاتنه را صاف و بی حرکت نگه دارید و پاها را به سمت چپ و راست حرکت دهید. ورزش با این ست ورزشی پارکی موجب تقویت عضلات مرکزی بدن و ستون فقرات می شود. علاوه بر این افرادی که از مشکلات نخاعی رنج می برند، پس از مشورت با پزشک معالج، می توانند با ورزش متداوم بر روی مسگری توانایی خود را افزایش دهند.
دستگاه مسگری مناسب براي تمام سنین بوده و اندام ها را زیبا و متناسب می نماید. توجه داشته باشید افرادی که مشکل چاقی به‌ خصوص در ناحیه پهلو دارند، باید بدانند که فقط با انجام این حرکات قادر به از بین بردن این چربی‌ها نیستند. این حرکات در صورتی که در کنار تمرینات هوازی و یک رژیم غذایی اصولی استفاده شود، لاغری را برای افراد همراه خواهد داشت.

خرید اسکی فضایی پارکی

اسکی فضایی پارکی، تمرین های قلبی و عروقی موسوم به هوازی را شبیه به آنچه که از طریق پیاده روی، دویدن یا استفاده از تردمیل به دست می آید را فراهم می کند. بر روی پدال های اسکی فضایی، پاهای خود را در یک حرکت بیضوی وار حرکت می دهید بدون اینکه پاها شما از پدال جدا شوند.  دستگاه های اسکی فضایی برای عضلات شکم عالی هستند. هنگامی که شما در یک موقعیت تمرینی منظمی قرار دارید، به طور خودکار عضلات اصلی خود را درگیر خواهید کرد.

خرید دستگاه گام زن پارکی

اسم ديگر این دستگاه هوانورد است. دستگاه گام زن جلو عقب پارکی ،پیاده روی را شبیه سازی کرده و تقویت فعالیت های قلبی-عروقی، تقویت ماهیچه های شکم و کمر، افزایش انعطاف پذیری، توازن و تقویت عضلات ران و پا، مناسب برای افزایش سلامت کشش ماهیچه های کمر و ستون فقرات و مفاصل در قسمت پایین بدن می گردد. با گرفتن دستگیره دستگاه گام زن پارکی به آرامی پاهای خود را روی پدالهای دستگاه قرار دهید، سپس با حفظ تعادل به صورت متناوب پاهای خود را به جلو و عقب حرکت دهید.

خرید دستگاه ریلکسیشن پارکی

از دستگاه ریلکسیشن می توان برای بهبود و ارتقای سیستم گردش خون و اکسیژن رسانی سریع به تمامی اندام های بدن استفاده کرد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا


لوگوی واتساپ
سوالی دارید؟ با کارشناسان ما تماس بگیرید: 09121640629

X
Call Now Button