المان های شهریعمومیگلدون بتنی و فایبرمبلمان شهریمقالات

نیمکت بتنی پر فروش ترین محصول شرکت لئو پارک

 

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

امروزه در مکان های عمومی به منزله ایجاد آسایش و استراحت مردم از نیمکت های مختلفی استفاده می شود. یکی از نمونه های پر فروش شرکت لئو پارک نیمکت های بتنی هستند که در این مقاله درباره آن ها به شما توضیح خواهیم داد.

نیمکت بتنی چیست ؟

نیمکت های بتنی ترکیبی از آب و سیمان هستند که درون قالب های ویژه ای که در آن اسکت فلزی و میلگرد های آج دار قرار گرفته است ، ریخته می شوند. این نیمکت ها کوچکترین آسیبی نمی بینند و حتی در برابر زلزله های شدید هم مقاوم هستند.

نیمکت های بتنی چه زمانی به کار می روند ؟

نیمکت های بتنی به منظور استراحت مردم و برای چیدمان مبلمان شهری در فضاهایی نظیر پارک ها ، پیاده رو ها ، حاشیه فضاهای سبز  و موزه ها به کار می رود.

نیمکت بتنی
نیمکت بتنی

چه چیزی نیمکت های بتنی را متمایز ساخته است ؟

نیمکت های مختلف با متریال های گوناگون هر کدام ویژگی های منحصر بفردی دارند که موجب شده برای استفاده در زمینه خاصی برتری داشته باشند.اما نیمکت های بتنی شرکت لئو پارک به معنا واقعی همه کاره هستند و می توان از آن ها در مکان های گوناگونی استفاده کرد.

  • نیمکت های بتنی دوام و مقاومت بالایی دارند.
  • مدت زمان کارکرد نیمکت های بتنی زیاد است.
  • نیمکت های بتنی به هیچ وجه باد نمی کنند و پوسیده نمی شوند.
  • نیمکت های بتنی کم ترین تاثیر را از عناصربیرونی می گیرند.
  • نیمکت های بتنی با شرایط مختلف آب و هوایی سازگار هستند.
  • نیمکت های بتنی تحمل وزن بالایی دارند.
  • نیمکت های بتنی قابل شست و شو و نظافت هستند.
  • نیمکت های بتنی ایمن و بی دردسر هستند.

نقطه ضعف های نیمکت بتنی چیست ؟

علی رغم تمام صفات مثبتی که به صورت یک پک کامل در نیمکت های بتنی قرار گرفته است. نیمکت های بتنی معایبی نیز به همراه دارند که موجب شده تا گاهی اوقات عملکرد مناسبی ایجاد نکنند.

  • نیمکت های بتنی خیلی سنگین هستند.
  • نیمکت های بتنی به راحتی جابه جا نمی شوند.
  • نیمکت های بتنی به راحتی سایر نیمکت ها نیستند.

ارتفاع نیمکت های بتنی چقدر است ؟

هیچ گونه محدودیتی در روند ساخت نیمکت های بتنی و ارتفاع آن ها وجود ندارد. اما به طور معمول ارتفاع این نیمکت ها بین 18 تا 20 اینچ در نظر گرفته می شود. اما نیمکت های بتنی با ارتفاع بیش تر و کم تر از این سایز نیز تولید می شود.

تفاوت نیمکت بتنی پشتی دار و بدون پشتی چیست ؟

نیمکت های بتنی پشتی دار مناسب فضاهایی هستند که احتمال نشستن افراد در آن بیش تر است این نیمکت های بتنی به دلیل داشتن تکیه گاه راحتی بیش تری را برای شهروندان مهیا می سازند. اما نیمکت های بدون پشتی به گونه ای ساخته شده اند که تکیه گاه ندارند و بیش تر مناسب فضاهایی نظیر کنار پیاده رو ها یا ایستگاه های اتوبوس هستند که احتمال طولانی نشستن افراد در آن پایین است.

تاثیر نیمکت بتنی بر دکوراسیون

علی رغم زیبایی های ساختاری پارک ها ، پیاده رو ها ، موزه ها و فضای سبز ،اگر نیمکت بتنی که به شرکت لئو پارک سفارش داده اید از لحاظ رنگ و طرح با دیزاین مکان مورد نظر مطابقت داشته باشد به زیباسازی بیش تر محیط اطراف نیز کمک خواهد کرد.

قیمت نیمکت بتنی

قیمت نیمکت های بتنی شرکت لئو پاک با توجه به معیارهای متفاوتی تعیین می شود و یک نرخ ثابت و معین ندارد. نوع طراحی، اندازه، ارتفاع، متریال همگی عواملی هستند که باعث تعیین قیمت نیمکت بتنی می شوند.

خرید نیمکت بتنی

برای خرید نیمکت بتنی از شرکت لئو پارک کافی ست تا با مشاوران ما تماس بگیرید و سفارش خود را در کوتاه ترین زمان ممکن ثبت کنید. نیمکت های بتنی شرکت لئو پارک با بهره گیری از به روز ترین دستگاه ها و روش های ساخت صورت می پذیرد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا


لوگوی واتساپ
سوالی دارید؟ با کارشناسان ما تماس بگیرید: 09121640629

X
Call Now Button