نیمکت (بتنی،فایبر،سنگی،سنگ مصنوعی،سنگ و چوب)مقالات

نکات ویژه نیمکت بتنی

نیمکت بتنی یا نیمکت حیاط چیست ؟

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

قطعا تا به امروز بارها در حین عبور کردن از فضای سبز ، مکان های عمومی ، پارک ها و پیاده رو ها فضای به خصوصی را مشاهده کرده اید که در آن صندلی های محکمی با فاصله های مناسب از هم قرار گرفته اند. نیمکت بتنی یا نیمکت حیاط نوعی نیشیمن گاه محکم و نفوذ ناپذیر است که در فضا های عمومی به منظور استراحت افراد نصب می شود. اندازه نیمکت های بتنی شرکت لئو پارک به گونه ای می باشد که چندین نفر به راحتی روی آن می نشینند و از لحاظ استحکام نیز بافت بسیار محکمی دارد که قادر به تحمل وزن بالاست.

نیمکت بتنی از چه متریالی تشکیل شده است ؟

نیمکت های بتنی همان طور که از نامشان بر می آید از جنس بتن هستند. اما بتن به کار رفته در روند ساخت آن ها مسلح می باشد. مسلح کردن بتن شیوه ای برای افزایش نیروی کششی آن است و به کمک میلگردهای تقویتی، شبکه‌های توری ، صفحات فلزی و الیاف صورت می پذیرد. در واقع با انجام این کار محصولی قوی و محکم ساخته می شود که وزن و فشار وارده را تا بالاترین سطح ممکن تحمل می کند.


چر استفاده از نیمکت بتنی در مکان های عمومی بهترین انتخاب است ؟

نیمکت های بتنی قابل شست و شو هستند

نیمکت های بتنی به دلیل تماس مستقیم با محیط بیرون در معرض آلودگی های مختلفی قرار دارند به همین دلیل نیاز است تا سالانه به طور کامل شسته شوند متریال نیمکت بتنی شرکت لئو پارک کاملا با آب و شست و شو سازگار است بدون این که کوچکترین تغییری داشته باشد.

نیمکت های بتنی دوام و عمر بالایی دارند

نیمکت های بتنی به دلیل ساخته شدن از بتن تقویت شده جنس مرغوبی دارند و حتی با وجود گذشتن زمان طولانی تمیز و سالم باقی می مانند و قابل استفاده هستند. ماندگاری بالا نیمکت بتنی سبب مقرون به صرفه بودن هزینه ی خریداران و رضایت بیش تر آن ها شده است همواره تهیه محصولی که در بلند مدت کار آمد باشد بر رضایت هر چه بیش تر مشتریان می افزاید.

نیمکت های بتنی در برابر مواد شیمیایی و اسیدی مقاوم هستند

بسیاری از سازه های عادی با قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی یا اسیدی دچار خوردگی می شوند اما نیمکت های بتنی شرکت لئو پارک به دلیل تقویت شدن با مواد گوناگون و استفاده از فناوری های روز دنیا تحت تاثیر عوامل مخرب محیطی قرار نمی گیرند و کیفیت خود را به مانند روز اول حفظ می کند.

نیمکت های بتنی مکان مناسبی برای استراحت و نشستن می باشند

معمولا پارک ها و فضای سبز مکان هایی هستند که برای استراحت ، پیاده روی  و  ورزش شهروندان تعبیه شده اند از این رو قرار دادن نیمکت های بتنی در نقاط مختلف چنین مکان هایی یک پیشنهاد فوق العاده است.خوشبختانه علی رغم جنس سخت آن،  شرکت لئو پارک این محصول را به گونه ای طراحی و اجرا کرده که افراد با نشستن بر روی آن احساس راحتی می کنند.

نیمکت های بتنی به نصب نیاز ندارند

نیمکت های بتنی به حالت از پیش ساخته هستند و علاوه بر این هیچ پیش نیاز خاصی برای استقرار در محیط ندارند و به سادگی در هر مکانی قرار می گیرند. در واقع خریداران به محض دریافت نیمکت های بتنی شرکت لئو پارک باید به فکر جابه جایی محصول باشند. تنها نقطه منفی نیمکت های بتنی امکان جابه جایی محدود آن ها به دلیل وزن سنگین است که درباره این ویژگی در عنوان بعد صحبت می کنیم.

  نیمکت های بتنی را خطر سرقت یا دزدی تهدید نمی کند   

معمولا به دلیل داشتن وزن سنگین امکان جابه جایی نیمکت بتنی توسط سارقان وجود ندارد. پس می توانید با خیال راحت این محصول را از شرکت لئو پارک تهیه کنید و از ضمانت نگهداری خود به خودی چنین محصولی بهره مند شوید.

 نیمکت های بتنی از آسیب ناشی از حوادث طبیعی مصون هستند

یکی دیگر از مزایا فوق العاده نیمکت بتنی ماندگاری بالا در برابر عوامل آسیب زننده ای نظیر : زلزله ، سیل و طوفان است. قطعا شما نیز پس از  وقوع چنین حوادثی در مکان های عمومی خرابی های مختلفی نظیر : درختان شکسته شده ، سطل های زباله معلق ، ساقه ی گل ها و گیاهان آسیب دیده را مشاهده خواهید کرد؛ در حالی که  کوچک ترین آسیبی به نیمکت های بتنی وارد نشده و همچنان به حالت اولیه خود باقی مانده اند.

انواع نیمکت های بتنی

شرکت لئو پارک در راستای تامین نیاز مشتری های عزیز انواع متفاوت و کم نظیری از نیمکت های بتنی نظیر : نیمکت های بتنی ساده ، نیمکت های بتنی منحنی ، نیمکت های بتنی کلاسیک و نیمکت های بتنی پشتی دار و بدون پشتی را وارد بازار عرضه خود نموده است. از لحاظ جنس و کیفیت نمونه کارهای شرکت لئو پارک یکی از با کیفیت ترین نمونه های بازار داخلی است اما بر اساس فضای مورد استفاده و نوع دکوری که در نظر دارید مدل های متفاوتی وجود دارد که قابل سفارش هستند. به طور مثال از نیمکت های بتنی ساده می توان برای اکثر پارک ها و فضا های سبز استفاده کرد.

قیمت نیمکت بتنی

در تعیین قیمت نیمکت های بتنی عوامل متعددی تاثیر گذار است. میزان کیفیت ، جنس به کار رفته ، ابعاد ، طرح ، کارایی  و حتی رنگ همگی از عواملی هستند که تفاوت قیمت ها را ایجاد می کنند. پس قیمت نیمکت بتنی یک قیمت واحد و از پیش تعیین شده نیست و بنا بر سفارش مشتری و انتخاب او تغییر می کند.

خرید نیمکت بتنی

نیمکت های بتنی باید از استاندارد های مشخصی پیروی کنند. برای خرید نیمکت بتنی به ارتفاع نیمکت ، محل قرار گیری دسته ها ، داشتن پشتی مناسب ، متریال و موارد متفاوت دیگری توجه داشته باشید.خرید نیمکت بتنی استاندارد علاوه بر زیباسازی محیط به آسایش هر چه بیشتر شهروندان کمک می کند. خرید نیمکت بتنی از شرکت لئو پارک با توجه به تجربه زیاد این شرکت با مشاوره رایگان و خدمات ویژه همراه است.

نمایش بیشتر
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا


لوگوی واتساپ
سوالی دارید؟ با کارشناسان ما تماس بگیرید: 09121640629

X
Call Now Button