المان های شهریمبلمان شهریمقالات

خصوصیات گلدان های بتنی

 

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

گلدان بتنی چیست ؟

گلدان بتنی که به گلدان پارکی و صخره ای نیز معروف است نوعی گلدان های بسیار مقاوم از جنس بتن و آب هستند که بیش تر در فضا های عمومی و پارک ها به منظور تزئین محیط و کمک به زیبا سازی فضا های شهری مورد استفاده قرار می گیرند. البته گلدان های بتنی در چیدمان منازل مسکونی نیز به کار می روند.

 

خصوصیات برجسته گلدان های بتنی

 

  1. گلدان های بتنی محکم و مقاوم اند

شاید به جرئت بتوان گفت اولین و مهم ترین خصوصیات گلدان های بتنی متریال با کیفیت این محصول است که از ترکیب نوعی ماده تخلخل ناپذیر به نام بتن تشکیل شده است. خوشبختانه تمامی مشتری هایی که اقدام به خریداری گلدان های بتنی از شرکت لئو پارک نموده اند، حتی با گذر چندین سال از ماندگاری بالا این محصول برخوردار شده اند.

 

  1. گلدان های بتنی عایق حرارتی مناسبی هستند

یکی از دلایلی که می توانید با خیال راحت  به فکر خرید گلدان های بتنی باشید ، عایق بودن آن ها در برابر حرارت و برودت است. یک گیاه برای رشد نیاز به گلدانی دارد که دمای متعادلی را برای ریشه ها ایجاد کند گلدان های بتنی شرکت لئو پارک از ریشه گیاهان در برابر نوسان تغییرات دما محافظت می کنند و باعث رشد و مانایی هر چه بیشتر گیاه می شوند.

 

  1. گلدان های بتنی در زمستان یخ نمی زنند

وجود بتن به همراه مواد افزودنی در این گلدان ها باعث می شود تا ریشه ی گیاه در سرمای شدید زمستان یخ نزند.گلدان های بتنی مثل یک یخ شکن در برابر نفوذ سرما ایستادگی می کنند.

 

  1. گلدان های بتنی بسیار به صرفه هستند

با توجه به امکانات و کیفیتی که گلدان های بتنی به مخاطب ارائه می دهند می توان هزینه ی پرداختی در ازای خرید گلدان بتنی را کاملا مناسب و به صرفه دانست.

عمر زیاد این محصول ، قیمت مناسب ، طراحی ایده آل این گلدان ها موجب شده تا اقتصادی ترین انتخاب برای تزئینات  شهر و منازل باشند.

 

  1. گلدان های بتنی به سرقت نمی روند

از آنجایی که بیش از سه چهارم ترکیبات گلدان های پارکی از بتن است. این گلدان ها وزن سنگینی دارند و به آسانی جابه جا نمی شوند. این یعنی حتی اگر کسی نیت سرقت چنین گلدان هایی را داشته باشد برخلاف گلدان های چوبی  پلاستیکی ، فایبر گلاس  و آهنی قادر به انتقال آن نخواهد بود و این یک گزینه بسیار عالی برای خریداران به شمار می رود.

 

 

  1. گلدان های بتنی آفتاب پرست هستند

بله درست متوجه شده اید ! گلدان های بتنی در فضاهای متفاوت مانند یک آفتاب پرست عمل می کنند. یعنی به دلیل داشتن رنگ خنثی و طراحی های گوناگون خیلی سریع در محیط های مختلف شهری یا مسکونی منطبق می شوند. این که چه رنگ یا طرحی در فضای مورد نظر به کار رفته مهم نیست؛ چون گلدان های بتنی شرکت لئو پارک خیلی سریع جای خود را در محیط های مختلف پیدا می کنند.

 

 

گلدان های بتنی نسبت به اشعه یویوی حساس نیستند

اشعه یووی معمولا بر روی محیط اطراف ما تاثیر مخربی ایجاد می کند. یکی از مزایایی که باعث شده مشتریان به دنبال خریداری گلدان های بتنی به جای سایر گلدان ها باشند ، تاثیر ناپذیری از پرتو های فرا بنفش خورشید است. همه ساله با افزایش آسیب ها به لایه اوزون حجم اشعه های ورودی به سطح زمین بیش تر می شود و این میزان به مرور زمان بیش تر هم خواهد شد. اما گلدان های بتنی به سادگی این خطر را از گیاه دور ساخته و مانع خشک شدن و پژمردگی آن می شوند.

 

گلدان های بتنی دوستداران محیط زیست هستند

امروزه یکی از بزرگترین دغدغه های همه ی حامیان محیط زیست حفظ منابع خاک و آب به بهترین نوع ممکن است. گلدان های بتنی بر خلاف گلدان های فلزی و پلاستیکی خاک را آلوده نمی سازند و فرآیند تجدید پذیری آن ها نیز آسان است.

 

چرا استفاده از گلدان بتنی بهترین انتخاب است ؟

در بازار مصرف انواع متفاوتی از گلدان ها با متریال های متفاوتی نظیر: سفالی، سرامیکی، پلاستیکی، فایبر گلاس، چوبی و غیره … وجود دارد ؛ اما هیچکدام به اندازه گلدان های بتنی پکیج کاملی از کیفیت، زیبایی، محافظت، دوام و سازگاری را به مشتری ها ارائه نمی دهند.

 

ناکارآمدی گلدان های بتنی

به هر حال باید بپذیریم گل بی عیب خداست! گلدان های بتنی با وجود داشتن ممتازترین ویژگی ها، معایبی نیز به همراه دارند که بزرگترین آن ها وزن بالا و امکان جابه جایی محدود آن هاست. معمولا گلدان های بتنی به گونه ای طراحی شده اند که بر سر جای خود فیکس می شوند. اگر به فکر جابه جایی گلدان های بتنی و ایجاد تغییرات دائمی هستید خرید گلدان های بتنی مناسب  شما نیست.

نمایش بیشتر
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا


لوگوی واتساپ
سوالی دارید؟ با کارشناسان ما تماس بگیرید: 09121640629

X
Call Now Button