المان های شهریعمومیمبلمان شهریمقالاتنیمکت (بتنی،فایبر،سنگی،سنگ مصنوعی،سنگ و چوب)

معرفی نیمکت پارکی

 

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

نیمکت پارکی ؛ آرامشی از جنس شهر

در تمامی بخش های مختلف شهر لوازم مختلفی تعبیه شده است که سهم عظیمی از آن مربوط به آسایش و رفاه شهروندان می باشد. در تمامی پارک ها ، پیاده رو ها ، موزه ها ، میادین ، فضاهای سبز ، دانشگاه ها و ایستگاه های اتوبوس به فضای مناسبی برای نشستن افراد نیاز است. شرکت لئو پارک با سابقه درخشان در زمینه تولید انواع نیمکت های شهری و پارکی همواره بهترین تولیدات خود را در اختیار مشتریان گذاشته است.

 

انواع نیمکت های پارکی

شرکت لئو پارک مبلمان شهری خود را در سه متریال متفاوت تولید می کند.

 

  • نیمکت پارکی با سنگ مصنوعی

شرکت لئو پارک برای ساخت نیمکت پارکی از سنگ مصنوعی که ترکیبی از سنگ طبیعی با سیمان و پلیمر است ، استفاده می نماید. نیمکت های بتنی ساخته شده از سنگ مصنوعی وزن مناسبی دارند و در برابر یخ زدگی و ترک خوردگی مقاوم هستند. جذب آب در نیمکت های سنگ مصنوعی چیزی نزدیک به صفر است و این یک مزیت به شمار می رود.

  • نیمکت پارکی بتن شسته

بتن شسته یا واش بتن نوعی دیگر از متریال های سازنده نیمکت های پارکی است. در این حالت بتن را تا حدی که سنگریزه های آن نمایان شود، می شویند. شرکت لئو پارک برای تولید نیمکت های دکوراتیو خود از چنین متریالی بهره می برد. واش بتن ها از زیبایی ساختاری بالایی برخوردار هستند. اما هر چند وقت یک بار نیاز به شست و شو ، تقویت یا تعمیرات دارند.

 

  • نیمکت پارکی سیمانی

برای ساخت چنین نیمکت هایی سیمان را قالب گیری می کنند. مقاومت نیمکت ها سیمانی در مقایسه با سایر نیمکت ها کم تر است اما از لحاظ هزینه مناسب تر تمام می شود.

 

انواع نیمکت های بتنی از لحاظ شکل پایه

 

  • نیمکت بتنی با پایه لوزی

خیلی اوقات پایه های نیمکت بتنی را مانند لوزی می سازند که باعث زیبایی بیش تر آن می گردد.

 

  • نیمکت بتنی با پایه توپی

برای ساخت پایه نیمکت بتنی از گوی های بتنی دایره شکل با عیار 400 استفاده می شود.

 

انواع نیمکت بتنی از نظر تکیه گاه

 

  • نیمکت بتنی بدون پشتی

به نیمکت بتنی که فقط از دو پایه و یک بخش برای نشستن، تشکیل شده نیمکت بتنی بدون پشتی می گویند.زیرا؛ امکان تکیه دادن افراد وجود ندارد.

 

  • نیمکت بتنی پشتی دار

به نیمکت بتنی که از دو پایه ، نیشیمن گاه و قسمتی به منظور تکیه دادن افراد تشکیل شده است ، نیمکت بتنی پشتی دار می گویند که پشتی آن به صورت عمود و مستقیم به نیمکت متصل می گردد.

 

چرا وزن نیمکت های بتنی بالا است ؟

به دلیل بالا بودن دانسیته بتن  (6400 کیلوگرم  ) وزن نیمکت بتنی در مقایسه با سایر نیمکت های پارکی بیش تر است.

ابعاد نیمکت های بتنی چقدر است ؟

نیمکت های بتنی  محصولی کاملا سفارشی سازی شده و با توجه به سلیقه مشتریان هستند. اما معمولا طول این نیمکت ها از 120 سانتی متر آغاز شده و  به اندازه هایی نظیر 180 سانتی متر و حتی بیش تر هم می رسد. عرض نیمکت های بتنی نیز بین 36، 37 ، 38، 40 ، 42، 43 و حتی 44 سانتی متر متغیر می باشد.

 

آیا در هنگام خرید نیمکت بتنی نوع آب و هوا منطقه مهم است ؟

متریال نیمکت های بتنی به گونه ای است که نسبت به هر نوع آب و هوا از جمله : سرد، گرم ، خشک و شرجی سازگاری دارد از این رو هیچ گونه محدودیتی  در هنگام خرید برای هموطنان گرامی در سراسر استان های کشور وجود ندارد.

 چگونه نیمکت های بتنی را در برابر لکه پذیری مسدود کنیم ؟

نیمکت های بتنی خواه یا ناخواه خیلی سریع تر از سایر نیمکت ها لکه دار می شوند. شرکت لئو پارک برای حل این مشکل از پوشش کامپوزیت با  پایه پلی یورتان  بر روی سطح نیمکت بتنی  استفاده می نماید. که به حل هر چه بهتر این معضل کمک کرده است.

آیا نیمکت های بتنی مو بر می دارند ؟

نیمکت های بتنی به دلیل داشتن متریال منحصر به فرد ترک بر نمی دارند اما اگر به طور نادر دچار چنین مشکلی شوند به دلایل زیر است :

  • نسبت آب در مقایسه با سیمان بالا می باشد.
  • کیفیت سیمان مرغوب و مناسب نیست.
  • در حین تولید این محصول نظارت و توجه لازم بر روی مراحل مختلف آن صورت نگرفته است.
  • نوسان ضخامت بتن در قسمت های مختلف چشم گیر می باشد .

 

 

شرکت لئو پارک با شناسایی مشکلات احتمالی در روند تولید ، تمامی تلاش خود را به کار گرفته است تا نیمکت های بتنی با کیفیتی برای مشتریان خود فراهم سازد.

 

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا


لوگوی واتساپ
سوالی دارید؟ با کارشناسان ما تماس بگیرید: 09121640629

X
Call Now Button