المان های شهریپایه بلواری یا خیابانیپایه چراغمبلمان شهری

پایه چراغ پارکی

پایه چراغ پارکی دکوراتیو

استفاده از پایه چراغ های روشنایی به عنوان بخشی از المان های شهری علاوه بر هدف اصلی آن که برای روشنایی محیط در ساعات تاریک است، می تواند جلوه ای زیبا نیز به فضای شهری ببخشد؛ البته برای تحقق بخشیدن به این امر لازم است که از طراحی های به‌روز، مدرن و جذاب برای این پایه چراغ ها استفاده شود. کشور های پیشرفته و مدرن برای زیبایی و جلوه شهر ها اهمیت خیلی زیادی  قائل هستند . ایجاد فضاو جلوه زیبا برای شهر باعث لذت بردن شهروندان و توریست ها می شود. وجود زیبایی و نظم درخیابان ها برای آرامش خیال و تقویت روحیه شهروندان ضروری می باشد.این پایه چراغ ها در شرکت فیدار گستر در بروز ترین طرح ها و رنگ های متنوع طراحی و تولید می شود شما می توانید برای دریافت مشاوره با مشاوران شرکت فیدار گستر تماس حاصل نمایید تا محصولی مناسب را به شما پیشنهاد داده شود.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

ساخت پایه چراغ پارکی

به دلیل قرار گرفتن پایه چراغ های پارکی و پایه چراغ های خیابانی در فضای باز و مقابل برف و باران و … اگر ین محصولات طبق استاندارد های لازم و در جنس های مرغوب و با کیفیت تولید نگردند امکان پوسیدگی و از بین رفتن این محصولات طی مدت زمان کوتاه، بسیار بالا می باشد . از این رو نیاز است تا این محصولات را از شرکت های معتبر و با جنس های با کیفیت تهیه و نصب نمایید تا از هزینه های مجدد برای تهیه این پایه چراغ ها جلوگیری کنید .ارتفاع این چراغ ها از 2 تا 12 متر بنا بر نیاز شما متفاوت می باشد. پایه چراغ های تزیئنی از متریال های مقاوم در برابر شرایط نامناسب آب و هوایی، از جمله  انواع فلز، آلومینیوم،ABS ،PMMA، دایکاست و … طراحی و تولید می شوند.

قیمت پایه چراغ پارکی

همانطور که گفته شد پایه چراغ های تزئینی، بر اساس طرح و رنگ مورد نظر طراحی می گردند، همچنین مواد اولیه به کار رفته در تولید پایه چراغ تزیینی ثابت نبوده و متفاوت می باشد. به این دلیل قیمت و طرح ثابتی برای پایه چراغ تزئینی وجود ندارد. از این رو شما می توانید برای اطلاع از قیمت نهایی پایه چراغ تزئینی مورد نظر خود با مشاوران شرکت فیدار گستر در تماس باشید.

انواع پایه چراغ پارکی

خرید پایه چراغ پارکی دکوراتیو

پایه چراغ روشنایی برای روشنی بخشیدن در شب تولید شده است . این پایه چراغ ها هم به زیبایی شهر می افزاید و هم سبب میشود استفاده از وقت در تاریکی شب و در خیابان ها نیز میسر شود . پایه چراغ دکوراتیو نوعی از این پایه چراغ هاست که برای زیباسازی پارک ها و معابر استفاده میشود و علاوه بر جنبه روشنایی جنبه زیبایی نیز دارد . فیدار گستر تولید کننده انواع پایه چراغ دکوراتیو می باشد . برای خرید پایه چراغ خیابانی با ما در تماس باشید .

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا


لوگوی واتساپ
سوالی دارید؟ با کارشناسان ما تماس بگیرید: 09121640629

X
Call Now Button