المان های شهریالمان میدانگلدون بتنی و فایبرمبلمان شهریمقالات

انواع گلدان بتنی

 

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

محفظه ی نگهدارنده و محافظت کننده ی گیاه اگر از موادی نظیر : آب و بتن تشکیل شده باشد ، به آن گلدان بتنی گفته می شودکه به دلیل پایداری و دوام بالا ، گلدان های بتنی از بی رقیب ترین های بازار فروش خود هستند.

 

گلدان بتنی ساده

 

  • گلدان بتنی ساده

سادگی همواره نماد زیبایی است خیلی اوقات به کار گیری المان های ساده فضای دلنشین تری را ایجاد می کند استفاده از طرح های شلوغ یا خیلی پیچیده معمولا مناسب فضاهای ساده و مخصوص است. گلدان های بتنی ساده  در بسیاری از آپارتمان ها ، حاشیه باغچه ها ، کنار پنجره  و فضاهای سبز عمومی بدون هماهنگی خاصی به کار می رود.

  • گلدان بتنی دایره ای

معمولا قسمت کف قالب چنین گلدان هایی  دایره شکل است و در قسمت های بالایی نیز حالت منخنی و گرد خود را حفظ می کنند گلدان های بتنی دایره ای شکل بیش تر برای دیزاین های سنتی و قدیمی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

  • گلدان بتنی چند وجهی

نمای این گلدان ها به صورت یک چند وجهی است که یک حالت سه بعدی زیبایی به کار می بخشد و بر روی زیبایی گلدان بتنی تاثیر می گذارد.از گلدان های بتنی چند وجهی برای دکوراسیون هایی به سبک مینیمال استفاده می کنند.

 

  • گلدان بتنی فانتزی

معمولا گلدان های بتنی فانتزی در میان مشتریان خاص پسند جایگاه ویژه ای دارند. قالب این گلدان ها در شکل ها و طرح های مختلفی تولید شده است و حتی مشتری می تواند طرح مورد نظر خود را انتخاب نماید. بیش ترین چیزی که موجب محبوبیت گلدان های فانتزی شده طرح و شکل منحصر به فرد آن هاست.

 

  • گلدان بتنی رنگی

گلدان های بتنی ساده ، رنگ خاصی ندارند  به حالت طوسی یا خاکستری رنگ هستند. هنگامی که گلدان های بتنی ساده در رنگ های گوناگون تولید می شود به آن گلدان بتنی رنگی گفته می شود

 

از چه رنگی برای رنگ آمیزی گلدان های بتنی استفاده می شود ؟

گلدان های بتنی بدون رنگ آمیزی نیز قابل استفاده هستند گلدان بتنی به دلیل خنثی بودن خیلی سریع با محیط های مختلف هم خوانی پیدا می کند. اما گاهی اوقات نیاز است تا گلدان رنگ خاصی داشته باشد تا خودش را به خوبی نشان دهد. برای رنگ آمیزی گلدان های بتنی رنگ های آکلریکی به کار می برند که به دلیل ضخامت بیش تر این رنگ در مقایسه با سایر رنگ ها تغییری بر روی قوام بتن ایجاد نمی کند.

 

چرا استفاده از گلدان های دست ساز توصیه نمی شود ؟

بدون شک کسی نیست که هنر دستی را که در نهایت ظرافت ساخته شده دوست نداشته باشد اما در ارتباط با گلدان، استفاده از نمونه های دست ساز توصیه نمی شود زیرا نه تنها امکان ترک خوردگی گلدان وجود دارد بلکه ریشه گیاه در چنین فضایی آسیب می پذیرد و همین موضوع به ظاهر ساده این گلدان های بتنی را، از هدف اصلی خود یعنی محافظت از گیاه دور می کند. در واقع آنچه هزینه گلدان های بتنی دست ساز می کنید، در مقایسه با خدماتی که به شما ارائه می دهد، مناسب نیست.

 

ابعاد گلدان بتنی

هیچ گونه محدودیتی در روند تولید گلدان های بتنی وجود ندارد به این معنا که از قالب های متفاوتی برای ساخت گلدان های بتنی استفاده می شود و حتی با توجه به سفارش مشتری امکان تولید قالب های مجزا و اختصاصی وجود دارد.

 

خرید گلدان بتنی مشکی

رنگ مشکی چشم انسان را به سمت خود جذب می کند و نوعی پیچیدگی منحصر بفرد به مکان هایی با چیدمان های ساده و روشن می بخشد. خرید گلدان های بتنی مشکی برای ایجاد تضاد رنگی ( مشکی و سفید ) کاملا مناسب است.

 

خرید گلدان بتنی طلایی

رنگ طلایی نماد موفقیت ، درخشش ، خود نمایی و رفاه است که در بسیاری از اشیا زینتی اطرافمان می بینیم اگر قصد خرید گلدان بتنی طلایی رنگ از شرکت لئو پارک دارید باید به وجود نور در فضای مورد نظر توجه کنید رنگ طلایی زمانی باعث زیبایی و جلوه بیش تر است که نوری برای نمایش درخشش آن وجود داشته باشد.

 

خرید گلدان بتنی آبی

رنگ آبی نماد امنیت ، سردی ، آرامش و کاهنده فشار های هیجانی است. و یک رنگ جدا ناشدنی از طبیعت و آسمان به شمار می رود. استفاده از گلدان بتنی آبی در فضاهایی که رنگ های: سفید ، کرم  و آبی تیره در آن به کار رفته باشد، مناسب است. معمولا از رنگ آبی در فضاهای رسمی و تجاری استفاده می شود پس می توانید برای چیدمان اتاق های اداری یا فضاهای مدیریتی گلدان های بتنی آبی رنگ تهیه نمایید.

 

خرید گلدان بتنی صورتی

رنگ صورتی نمادی از مثبت اندیشی، عشق، شور، بخشش و مهربانی است خیلی از افراد این رنگ را دخترانه می دانند و معمولا در فضاهایی بادکور های فانتزی به کار می رود.خرید گلدان بتنی صورتی از شرکت لئو پارک برای فضاهایی با بک گراند های روشن و طلایی مناسب است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا


لوگوی واتساپ
سوالی دارید؟ با کارشناسان ما تماس بگیرید: 09121640629

X
Call Now Button